Først av alt; så fint at du titter innom oss - du er hjertelig velkommen! Og du skal vite at det er plass til deg, uansett hvor du er i tro og liv. Vi ønsker at menigheten skal være et godt fellesskap å være en del av, der du også får mulighet til å vokse i tro.
Norkirken Vennesla er en flergenerasjonsmenighet, noe vi ser har en stor verdi. Hver søndag samles vi til gudstjeneste, men vi har i tillegg flere tilbud for ulike aldersgrupper og interesser. Som ny vil vi også anbefale å bli med i en smågruppe.
Oversikt over arrangementene våre finner du i kalenderen, og du kan lese mer om de ulike tilbudene link eller noe sånt?
Vi du kople deg tettere på Norkirken og lære mer om tro? Vi vil gjerne ha deg med!
Send oss en epost eller ta direkte kontakt!